Escapada de 24 de ore. Parents only!

Am lipsit de acasa 24 de ore de weekend. Fara Ema. Sa tot fie vreo 2-3 ani de cand n-am mai fost plecati singuri, cum povesteam si pe blog, ea face parte din bagajele fara de care nu plecam nicaieri.

De data asta, am facut o exceptie, a fost o intalnire numai cu adulti. Recunosc, n-a fost rau deloc. Ba chiar prinde bine si un weekend din asta, doar printre adulti. Mai auzi o barfa, iti mai dai drumul la glume necenzurat, mai bei un vin fiert, mai stai linistit la masa fara sa tresari de fiecare data cand auzi ‘mami’, ‘mami’, ‘mami’.

Traseu de bucuresteni lenesi. Sinaia, Rasnov, Poiana Brasov. Si retur. Drumetie pe munte: NU. Stat la terase : DA. Singurele plimbari – la Postavaru, unde am urcat cu telecabina si am coborat in 10 minute, pentru ca era ceata si …lipsa de panorama. Iar la retur – Cetatea Rasnov, pe care n-o mai vazusem de ceva vreme si eram chiar curiosi.

A fost si bine si ciudat. Prea liniste parca. Prea mare relaxare. Am si uitat cum e sa stai. Fara nicio grija. Fara niciun stres. Fara nicio urma de program organizat, de contracronometru, fara sa fi permanent cu ochii-n patru si sa evaluezi pericolele la fiecare pas.

A fost diferit. N-am mai simtit nicio manuta pe care s-o tin strans sa nu escaladeze toate scarile, podurile, pietrele de la cetatea Rasnov. Dar nu-i problema, ne-am propus sa revenim. Parca-i prea mare relaxare fara copil.

There are 2 comments for this article
  1. crisa at 16:25

Am facut si noi un city break fara princhindeaua noastra cand avea 10 luni. Am stat linistita, poate prea linistita, insa au avut grija bunicii sa ne sune de 3 ori/zi ca sa ne aduca aminte ca avem o mamaruta. Nu prea a inteles ea si nici nu ne-a simtit lipsa. E drept ca hoinarind prin Londra am intrat in toate magazinele de bebe si ne-am intors cu cateva atentii pentru ea. Dar ne-a prins bine. Mi-am adus aminte cu placere ca dincolo de EA continuam sa existam si NOI ca si cuplu.
    Ma gandesc cu groaza ca peste cateva luni, cand ea va avea 2 ani, o sa o lasam din nou cu bunicii pentru o escapada de 10 zile in Japonia. Cu groaza pentru cum o sa reactioneze si cu entuziasm pentru ca o sa fim singuri pentru prima data in 2 ani :))) te tin la curent!

• Blog in Tandem at 17:00

Uau…sunteti curajosi sa plecati 10 zile fara ea. iti dau in scris ( ramane aici, pe blog), ca dupa 3 zile o sa vi se faca un dor NEBUN de ea. Si ca o sa te uiti dupa toate fetitele din Japonia si o sa intri in toate magazinele de copii. Mai vorbim. Nu mai e mult ….clar astept feed back cand va intoarceti! 😉