Sibiul prin ochii mei. Muzica, distractie si olarit

-Jurnal la 7 ani si 5 luni-

Chiar inainte sa-nceapa scoala am avut o mini vacanta la Sibiu. Acolo, la hotel, am avut o mega SURPRIZA: m-am intalnit cu cea mai buna prietena a mea, Rita. Habar n-avem nici una din noi despre surpriza asta, pregatita de mamele noastre.

Am urmat 4 zile de distractie.  Prima seara am mers la un concert Media Music Awards. Norocul nostru este ca am avut niste bratari pe care scria ‘Artist’ si am putut sa stam si in culise cu artistii si in primele randuri sa-i vedem de-aproape pe toti pe scena.

Am fost tot la Sibiu si la o expozitie de reptile, unde erau multi serpi de toate marimile. Dar nici mie, nici Ritei, nu ne-a fost frica de ei. Am vazut acolo si doua broaste testoase – un pui si un adult si un pui de crocodil. Oricum, am vizitat si Gradina Zoologica, unde erau struti, lei, zebre, maimute, papagali si mai mult de-atat.

Am avut o zi ploioasa, dar norocul nostru a fost ca hotelul avea piscina si am profitat. Ne-am jucat de-a Lollirock.

In Sibiu, in Piata Mare, am vizitat si Turnul Sibiului, unde am inventat o poveste si ne prefaceam cu urcam in turnul lui Rapunzel.  De sus se vede tot Sibiul si ne-a placut foarte tare. Mai greu la coborare, pe treptele in spirala. Apoi am prins si un spectacol de magie…cand ne plimbam pe stradute si a fost SUPER!

Am fost si la Muzeul Satului, care era ca un parc mareee, in care am vazut multe case vechi romanesti.  Mami mi-a povestit ca asa traiau oamenii pe vremuri. Dar mie imi place mai mult cum traim noi acum! Sa nu uit, am vizitat si biserica fortificata Cinsadioara. Iarasi, alte trepte de urcat pana acolo, dar sus aveam o panorama superba.

Ultima zi a fost aproape cea mai frumoasa. In Sibiu era un Targ de Olarit. Un olar profesionist ne-a invatat sa olarim si am facut cu mana mea un vas din lut. Am fost si la un atelier unde am pictat o vaza de lut, pe care o pastrez amintire din Sibiu!

PS gasiti aici este postarea mamei mele de la Sibiu