Branduri de care m-am indragostit. Izabela Mandoiu – povesti tesute cu motive folclorice

Branduri de care m-am indragostit. Izabela Mandoiu – povesti tesute cu motive folclorice

Imi place sa descopar permanent oameni si povesti, povesti de viata si de succes, oameni pe care-ti face placere sa-i vezi, sa-i admiri, sa-i asculti, oameni de la care avem de invatat.

Colectionez aici povesti de succes ale oamenilor de langa noi. Adun cat mai multe marci locale. Povesti cu artizani din Romania, care lucreaza din pasiune si care creeaza cu suflet. Oameni cu talent, designeri care  au curaj, perseverenta, pregatire, ambitie, chemare…oameni care se pot lupta de la egal la egal cu orice mare brand international.

Astazi va povestesc cu o mare bucurie despre IZABELA MANDOIU.
I-am admirat creatiile in urma cu mai mult de un an si stiu ca din prima clipa mi-am pus in cap ca la un moment dat sa-i calc pragul. Pe langa designul pe care-l recunosti imediat, cu motive traditionale, calitatea materialelor si atentia la detalii sunt la rang de cinste in toate creatiile.

Cand a inceput povestea IZABELA MANDOIU?

‚Izabela Mandoiu creeaza povesti tesute cu valori inca din 2014.’   E-adevarat,  Izabela nu era tocmai la inceput de drum in 2014. Atunci a fost momentul in care a luat nastere brandul cu personalitate & concept proprii.

2014 a fost momentul in care marca IZABELA MANDOIU a decis ca vrea sa mearga inainte pe nisa creatiilor axate pe valori traditionale. Decizia nu a fost luata in contextul in care exista de atunci un trend international, ci mai degraba bazata pe motivatii subiective, de suflet, asa cum se intampla de cele mai multe ori cu brandurile de succes.

Izabela a copilarit in Albestii de Muscel, acolo unde, folclorul era si inca este viu transpus prin atat de multe elemente si asa s-a indragostit de simbolistica romaneasca.

Drumul de la IDEE la BUSINESS

Ideea exista inca din adolescenta.Copilul visator nu stia ca urmeaza sa faca moda, dar stia ca vrea sa vada aceste tesaturi romanesti peste ani si ani.

Povestea a continuat firesc si dupa munca multa…s-a concretizat, dupa parcurgerea unor pasi importanti: dupa o etapa de lucru intr-o companie, experienta, familiarizarea cu ce inseamna productie, media, dar mai ales fashion.

‚Urbanizarea nu trebuie sa implice alinierea la standarde internationale de fashion, pentru ca lucrurile de valoare, mai ales spirituala, sunt cele care ne inveselec spiritul si tinuta. Paradoxal, designerii interationali au valorificat potentialul simbolurilor tesaturilor romanesti, iar noi avem datoria sa nu le lasam sa intre intr-un con de umbra. Am incredere in creativitate, ca va oferi noi idei de a integra simbolistica traditionala in creatii contemporane.’

Drumul e plin de provocari, de comunicare si interactiune

De la lansare brandul a crescut. Acum vind si online si la Atelier, unde clientele beneficiaza si de personalizare a tinutelor . Aici pot primi sfaturi despre cum sa asocieze tinutele si cum anume sa faca un styling pentru a fi o aparitie de impact.

‘Imi place sa cred ca evolutia consta in apropierea de clientela noastra. Anual facem campanii de fidelizare si campanii de comunicare menite sa ne ajute sa intelegem mai bine cum sunt femeile din targetul nostru, ce le incanta, ce le determina achizitia, ce ele face fericite. De aici a plecat si ideea cercetarii nationale pe care o avem activa in prezent – Motive de Fericire. 
Vrem sa aflam care sunt motivele de fericire ale romancelor, mai exact, vom face un top 10 atunci cand vom reusi sa strangem 1000 de respondenti, pentru ca datele obtinute sa fie pertinente.’

 

Ii puteti gasi creatiile si la targurile de profil, tocmai pentru ca isi doresc sa interactioneze cat mai mult cu femeile carora se adreseaza. Fiecare reactie, fiecare opinie conteaza si se tine cont de ea.
Practic, chiar si ideea cercetarii a venit tot intr-un moment de observare a clientelor care se bucura nespus sa vada creatii cu motive traditionale romanesti, cu atat mai mult daca sunt autentice, realizate hand made de femei de la sat.

Creatiile IZABELA MANDOIU sunt pentru femeia moderna din Romania si din lume

Creatiile sunt destinate femeii moderne, care iubeste frumosul romanesc.

Clienta Izabela Mandoiu  este pasionata de fashion, achizitioneaza piese vestimentare online, dar isi face si timp sa viziteze un showroom sau sa ajunga la targurile de fashion. Aceasta are venituri medii si mari si pune pret pe calitatea materialelor si accesoriilor.

Este femeia care se simte increzatoare si vrea ca in fiecare tinuta a sa, casual, office sau de eveniment, sa se simta *Every day on the catwalk*. Marca are un slogan in engleza, tocmai pentru ca isi doresc sa ajunga si in afara tarii.

Au comenzi si din afara tarii, ceea ce nu poate sa aduca decat bucurie echipei implicate. Cat despre clientul multumit, se stie ca  este cea mai buna promovare!

Fideli creatiilor inspirate de motive traditionale

Motivele traditionale sunt un statement al marcii. Sloganul romanesc este: Povesti tesute cu valori.

Nu am imbratisat acest pattern pentru ca este un trend, ci pentru ca exista o pasiune pentru foclorul romanesc. O sa ramanem fideli acestei sfere’.

 In acelasi timp exista planuri de extindere. Urmeaza diversificarea ofertei de creatii cu tinute de seara, sofisticate. Restul este surpriza si vom afla curand despre ce este vorba.

‚Momentan ne concentram pe motivele de fericire ale romancelor, este timpul sa aflam ce ne face fericite.’

Cititi aici despre alte branduri romanesti: bijuterii Corina Jewelry Fashion Design , creatii Marie Nouvelle , pantofii Hotstepper, creatiile Deco-Box, camasile Pineberry , creatiile Colours of my Life

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.